Aile Hukuku

Oruç Avukatlık

İzmir Aile Hukuku Avukatı

Ofisimizde uzman kadromuzla ağırlıklı olarak hizmet verdiğimiz alanların başında boşanma ve aile hukuku gelmektedir. Ofisimizin avukatları olarak aile hukukunda boşanma davaları, çekişmeli boşanma davaları, anlaşmalı boşanma davaları, mal paylaşımı davaları, velayetin değiştirilmesi/kaldırılması davaları, nafaka davaları ve iddet müddetinin kaldırılması gibi aile hukuku konularına giren alanlarda hukuki danışmanlık ve temsil hizmeti sağlanmaktadır.

Boşanma davalarında en çok karşılaşılan sorunlardan bir tanesi öncelikli olarak boşanma davası taraflarının boşanma davası sürecini boşanma avukatı temsili olmadan kendilerinin yürütebileceğini düşünüp boşanma davasının sonucunda ise boşanma davasının tarafların hak mahrumiyetleri yaşamalarıdır. Öncelikli olarak Aile hukukumuzda avukatla temsil zorunluluğu bulunmamaktadır. Ancak boşanma davası süreci kesinlikle bir boşanma avukatı tarafından takip ve temsil yolu ile sağlanmalıdır. Hal böyle iken boşanma davası sürecinde yaşanacak olan psikolojik sıkıntılar ve boşanma davası sonucu yaşanabilecek hak kayıplarının en aza indirgenmesi adına bir boşanma avukatı ile davayı takip etmek gerekecektir.

Boşanma davası süreci boşanan eşlerin psikolojik olarak yıprandığı bir süreçtir. Boşanma davası sürecinin kısaltılması ve boşanma davası süresince oluşacak psikolojik kayıpların önlenmesi adına boşanma davası, alanında uzman bir boşanma avukatı ile birlikte yürütülmesidir.

Boşanma davası, Aile hukukuna dair dava ve temsil konusunda başkaca sorularınız için avukatlarımız ile iletişime geçebilirsiniz.